Výměna a vrácení zboží

Výměna a vrácení zboží

Je v našem zájmu vyřešit všechny problémy co nejrychleji, takže se nemusíte obávat, že byste na vyjádření o výměně čekali déle, než je potřeba (zpravidla jsou všechny problémy vyřešeny do několika dní).

Produkty lze vrátit do 30 dnů, musí však být doručeny v originálním stavu - tedy neopotřebované, nepoškozené a v originálním balení.

Jak vyměnit zboží?

V případě, že se rozhodnete zboží vrátit nebo vyměnit, zašlete jej na adresu spolu s vyplněným formulářem pro výměnu zboží

1. Pořádně zabalit vámi odeslané zboží.

2. Odešlete nám zboží.

Po vyplnění elektronického formuláře nám pak stačí dané zboží spolu s vytištěným formulářem poslat na adresu: Hair & Salon s’ s.r.o., Oravická 614/14, 028 01 Trstená, info@andopa.sk, +421 944 925 666.

Doporučujeme zásilku odeslat jako doporučený balík s pojištěním, aby se v případě ztráty zboží na cestě k nám mohla záležitost reklamovat. Balíček, zabalit opravdu důkladně, aby se zabránilo možnému poškození nebo ztrátě.

3. Vybavení.

Když k nám balík dorazí, pečlivě jej zkontrolujeme a je-li vše v pořádku, vydáme pokyn pro vrácení peněz na váš účet. Vrácení platby trvá maximálně 14 dní, děláme však vše proto, aby peníze přišly ještě mnohem dříve, obvykle již za pár dní. Kontaktujte nás prosím, pokud vám peníze nepřišly do dvou týdnů – spolu určitě najdeme příčinu a napravíme ji.

Pokud chcete zboží vyměnit za jiné a původní zboží je v pořádku, obratem vám pošleme balík s novým zbožím.

Pokud zboží nesplňuje podmínky pro vrácení (je viditelně použito, porušeno či nekompletní), pošleme vám zboží zpět na vaši adresu i se zdůvodněním.

Otázky a odpovědi

- Jak mi budou vráceny peníze?

Při vyplňování formuláře si můžete vybrat, jestli vám platbu připíšeme na platební kartu nebo bankovní účet, kterým jste objednávku zaplatili. Při vrácení peněz na kartu není třeba vyplňovat další údaje a při vrácení peněz na bankovní účet je třeba uvést IBAN.

- Jaké zboží můžu vrátit?

S výjimkami uvedenými výše lze vrátit téměř všechny produkty. Je důležité, aby bylo zboží kompletní, nepoškozené, nepoužité, označené a v původním obalu.

- Jak dlouho trvá vrácení produktu?

Když k nám zásilka dorazí, upozorníme vás emailem, zkontrolujeme jestli je vše v pořádku a nejpozději do 14 dnů vám budou vráceny peníze na váš účet. Proces však zbytečně nezdržujeme a peníze vám vrátíme na účet obvykle během prvních dnů. Pokud jste platbu neobdrželi do 14 dnů, kontaktujte nás a my co nejdříve najdeme příčinu problému.